میرتاج‌الدینی: سید حسن نصرالله به من گفت که سلام مخصوص او را به احمدی‌نژاد برسانم معاون پارلمانی رئی
پاتوق کده
وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و.....
درباره وبلاگ


وبلاگ علمی ٰفرهنگی ٰمذهبی ، اجتماعی ، آموزشی و..... که با به روزترین متنوع ترین و ناب ترین مطالب و تصاویر در خدمت بازدید کنندگان محترم می باشد.
آخرین مطالب
نويسندگان
میرتاج‌الدینی:
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با بیان اینکه اوج حمایت از جریان مقاومت در دولت نهم و دهم بود گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به من گفت که سلام مخصوص وی را به احمدی‌نژاد برسانم چرا که در جنگ 33 روزه به آنان پیام می‌داد که محکم بایستید که ایران پشت سر شماست و از شما حمایت می‌کند.

میرتاج‌الدینی

: معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم گفت: مجلس دهم مسیر اجرای صحیح برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای دولت ریل‌گذاری کند.

حجت‌الاسلام سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی شامگاه سه‌شنبه در برنامه مناظره با سیدصادق خرازی در دانشگاه ارومیه با اشاره به تفاوت مجلس دهم با مجالس هفتم، هشتم و نهم اظهار داشت: مجلس آینده مطمئناً با مجالس گذشته متفاوت خواهد بود و در این میان خط‌کشی داخل جریان اصولگرایی برای نشان دادن اختلافات صحیح نیست چرا که 90 درصد گروه‌های اصولگرایی با هم مشترک‌اند.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با اشاره به فلسفه وجودی مجلس تصریح کرد: مجلس باید راه‌گشا باشد و نه اینکه خود به بخشی از یک مشکل تبدیل شود که سابقه مجالس هفتم، هشتم و نهم تاکیدی بر موید بودن آنان به این مسئله است حال آنکه در مجلس ششم این چنین نبود.

وی با یادآوری سوالات مجالس اصولگرا از دولت اصولگرا افزود: سخت‌ترین سوالات توسط مجلس اصولگرا از دولت نهم و دهم بود به علاوه به‌ جز مجلس اول، مسئله سوال از رئیس جمهور بی‌سابقه بود که دوبار از احمدی نژاد سئوال شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با یادآوری وظایف منتخبان در مجلس جدید بیان کرد: اول مجلس دهم مسیر اجرای صحیح برنامه‌ها و سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را برای دولت ریل‌گذاری کند تا با کمک همه قوا مشکلات مردم حل شود به خصوص در این وضعیت که در رکود طولانی قرار داریم.

میرتاج‌الدینی با اذعان به برخورد شعاری با اقتصاد مقاومتی افزود: هم شعارگونه و هم عملیاتی می‌توان با اقتصاد مقاومتی برخورد کرد که تبلیغ در صدا و سیما، تکرار از زبان دولت مردان و یا نطق‌های میان دستور نمایندگان از نوع شعاری است، حال آنکه مجلس آینده باید در نخستین فرصت برنامه‌هایی برای این منظور ارائه دهد.

وی با دعوت اصلاحات برای حفظ فضای سیاسی سالم گفت: باید فضای منطق و استدلال به جای غوغاسالاری و تخریب حاکم شود، این که یک نفر یک بنای بدی در جامعه گذاشت بنا نیست که دیگران هم به آن ادامه دهند نباید مخالف خود را بی‌سواد یا نفهم خطاب کرد و به جهنم فرستاد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در دولت دهم با بیان اینکه اوج حمایت از جریان مقاومت در دولت نهم و دهم بود گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله به من گفت که سلام مخصوص وی را به احمدی‌نژاد برسانم چرا که در جنگ 33 روزه به آنان پیام می‌داد که محکم بایستید که ایران پشت سر شماست و از شما حمایت می‌کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 655
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1